ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΔΩΡΕΑΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ, ΕΙΔΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΕΙΤΑΙ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ, ΜΕΤΑΛΛΑΣΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΟΜΙΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ.
ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ;
ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΙΝΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ¨ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ¨ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ.
0 Σχόλια